Hír
Tudománykommunikáció a Z generációnak: az országos megkérdezés eredményei

A nagyszabású kutatási projekt egyik sarokpontja az a 2.000 fős országos adatfelvétel, amelynek célja a 15-25 éves fiatalok fogyasztói magatartásának átfogó vizsgálata volt.
Bittner Zoltán, Kehl Dániel, Szűcs Krisztián
A nagyszabású kutatási projekt egyik sarokpontja az a 2.000 fős országos adatfelvétel, amelynek célja a 15-25 éves fiatalok fogyasztói magatartásának átfogó vizsgálata volt.
A kutatás fókuszában az életstílus, a tudománnyal szemben kialakult attitűd megismerése volt, amellett, hogy számos, a fiatal generáció esetében megkülönböztető tevékenységre, sajátosságra is rákérdeztünk.
Jelen összefoglaló tanulmány részletesen bemutatja az eredményeket, egyúttal alapot szolgáltatva a további, elmélyült vizsgálódásokhoz.
A tanulmány teljes terjedelmében elérhető a www.zgeneracio.hu oldalon a "tanulmányok" menüpontban: Bittner Zoltán - Dr. Kehl Dániel - Dr. Szűcs Krisztián (2013): Az országos megkérdezés eredményei - Kutatási jelentés. TÁMOP-4.2.3-12/1/KONV-2012-0016 Tudománykommunikáció a Z generációnak. A tanulmány teljes terjedelmében megtekinthető az alábbi linken: HTTP://WWW.ZGENERACIO.HU/GETDOCUMENT/321
Bittner Zoltán
Bittner Zoltán a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Kar Gazdálkodástani Doktori programjának hallgatója. Első diplomáját szociálpolitológus szakon szerezte a Bölcsészettudományi Karon, majd bekapcsolódott a Marketing mesterképzésbe a KTK-n.
Kehl Dániel
Kehl Dániel a Statisztika és Ökonometria Tanszéken adjunktus. Érdeklődési területe a szélesen értelmezett alkalmazott statisztika, illetve a bayesi ökonometria. Korábbi cikkeiben többek között a méréselmélet és a Likert-skálás lekérdezések jellemzőivel foglalkozott. Valószínűségszámítás és Statisztika tárgy mellett Többváltozós Statisztikai Módszerek tárgyat oktat.
Szűcs Krisztián
Szűcs Krisztián a Marketing Tanszék adjunktusa. Főként Marketingkutatás tárgyakat oktat magyar és angol nyelven. Doktori fokozatát piacszegmentáció témakörében szerezte meg 2008-ban, az értekezés témája az életstílus-szegmentáció egy újszerű közelítése volt. Jelenlegi kutatásai a marketingkutatás módszertani fejlesztéseire koncentrálnak.
ESEMÉNYNAPTÁR
Események
04
dec
dec

Időpont:
2014-12-04 09:00
Helyszín:Pécs, Zsolnay Vilmos u. 16., E25 épület, 001. terem
03
dec
dec

Időpont:
2014-12-03 14:00
Helyszín:Pécs, Zsolnay Vilmos u. 16., E25 épület, 301. terem
20
nov
nov

Időpont:
2014-11-20 10:00
Helyszín:Budapest, Ötkert, Budapest, Zrínyi utca 4.
További események